Termeni și condiții de utilizare

Cum cumpăr

Imaginile și culorile produselor afișate pe site pot diferi de cele reale, în funcție de mijloacele de accesare a site-ului (pc, tabletă, telefon mobil, etc.) și setările aferente (de exemplu culori prea luminoase sau prea palide pot adesea aduce diferențe fața de original).

Comanda facuta pe site-ul www.ringsinfinity.ro este confirmată prin trimiterea unui mail la adresa de e-mail furnizată de Client (cu excepția comenzilor prin telefon sau fax, care au ajuns de la Clienții fără adresă de e-mail); prin urmare, este responsabilitatea Clientului de a furniza datele corecte la sfârșitul oricărei cereri de facturare.

Minimul de achiziție este de 50 de EURO (TVA inclus).

 

Prețurile

Toate prețurile afișate pe site includ TVA, pentru achiziționarea clienților din UE – Uniunea Europeană (TVA-ul corespunde legii în vigoare la data de livrare) .

 

Facturare

Clienții care doresc să beneficieze de facturare, trebuie să comunice aceasta în mod exclusiv în momentul comenzii că necesită o factură și să ofere toate datele necesare, inclusiv Codul Fiscal și/sau TVA. Factura este, în mod normal, trimisă cu coletul.

Vă rugăm să rețineți că factura este emisă în Italia și, prin urmare, supusă tuturor legilor în vigoare din această țară.

 

Modalitați de plată

Plata poate fi efectuată prin transfer bancar, virament sau card de credit.

În cazul mărfurilor indisponibile (total sau în parte), va fi responsabilitatea vânzătorului de a contacta Clientul (telefonic sau prin e-mail) pentru confirmarea/modificarea comenzii și eventual rambursarea sumei achitate de către Client, fără taxe suplimentare pentru acesta.

Bunurile vor fi livrate doar după confirmarea plății.

În cazul plății cu cardul de credit suma tranzacției poate transferată imediat din contul Clientului ,iar în unele cazuri, doar la momentul  procesării comenzii (trimiterea de bunuri); prin urmare, tranzacția poate rămâne în așteptare până la douăzeci de zile (depinde de bancă) înainte de a fi definitiv confirmată sau anulată. Clientul va primi oricum de la serviciile bancare, un e-mail cu privire la situația tranzacției (având grijă să scrie corect adresa de e-mail!).

În cazul returnării de bunuri, suma poate fi retransferată înapoi pe card, sau se trimite la domiciliul Clientului un cec; prin urmare, recomandam Clienților care folosec un card de unică folosință să-l păstreze până la finalizarea procesului de achiziție pentru a putea fi util in cazul unei eventuale rambursări.

În cazul plății prin card de credit, Site-ul nostru va redirecționa automat Clientul pe site-ul de Paypal sau un alt serviciu bancar printr-o conexiune SSL (în prezent considerate a fi cele mai sigure), acolo va avea loc tranzacția propriu-zisă, astfel încât datele sunt gestionate (stocate/arhivate), doar de site-ul Instituției de Credit care, prin contract, trebuie să se asigure securitatea și confidențialitatea.

Cardurile de credit acceptate sunt cele principale: Visa, Mastercard, American Express, JCB. Atenție la unele carduri Visa care trebuie să primeasca autorizație de la banca dvs. pentru achiziții online.

 

Transport

Produsul este trimis până la epuizarea stocului, iar livrarea este suportată Client.

Costurile sunt afișate în pagina specifică la momentul comenzii (de asemenea, numit "coș de cumpărături"). Suma include cheltuielile de ambalare și expediere prin curier sau serviciile poștale), în timp ce orice alte detalii legate de costuri vin specificate.

Compania care vine se angajează să trimită curieri calificati ( în funcție de zona de destinație) care sunt conforme cu standardele de calitate în ceea ce privește timpul și modul de livrare. Clientul trebuie să fie conștient totuși că timpul de transport și de livrare poate fi diferit în funcție de mai multe variabile (drumuri, vreme, sărbători, disponibilitatea Clientului, livrare pe insule mici sau în locuri private, etc.), care nu pot fi atribuite Vânzătorului.

În cazul in care Clientul nu poate fi disponibil este recomandat să specifice o adresă de livrare a bunurilor la locul de muncă, prieteni, rude, vecini, etc....; în toate cazurile, vă rugăm să aveți grijă să indicați un număr de telefon și numele persoanei destinatare; pentru ridicarea coletului de la cea mai apropiată unitate de curierat, trebuie contactat, înainte de a comanda, Vânzătorul prin e-mail pentru aprobare și găsirea celor mai optime soluții.

Clientului, la momentul de livrarii mărfurilor (colete, pachete, plicuri) de către curier este obligat să verifice integritatea ambalajului (nu sunt deteriorate, nu sunt ude, nu e deschis, nu e modificat, etc...) și cantitatea mărfurilor, având grijă ca imediat să facă plângere la curier pentru daune înainte de a semna documentul de primire.

În cazul în care pachetul nu a fost intact, Clientul este obligat să-l accepte cu rezervă, punând pe buletinul de primire expresia "Acceptat cu rezerve .... parțial rupt/umed/deschis/etc...

În cazul în care Curierul colectează semnăturile în format electronic (pe ecrane touch screen) Clientul trebuie sa ceară selecția care specifică rezerve.

Orice probleme ar trebui să fie imediat comunicate în termen de 7 zile de la livrare către compania Vânzătorului, în scris, prin e-mail.

În cazul in care Clientul absentează și nu ridică coletul în termen de 5 zile lucrătoare de la depozitul de curierat (imposibilitatea in mod repetat de a livra sau de a ridica) comanda va fi anulată iar produsele vor fi returnate la Vânzător.

Clientul va primi de la Vânzător un e-mail la timp pentru îndeplinirea ordinului, respectiv livrarea coletului la Curier, astfel încât să puteți urmări transportul (unii transportatori fac disponibile pe site-urile lor de servicii monitorizarea continuă a transportului) și fac plângere la Curier întârzierile nejustificate, luând în considerare faptul că fiecare operator de Transport are programe diferite în funcție de zone și țări, cu excepția cazurilor de forță majoră.

În prezent, este de așteptat transportul mărfurilor în Italia (cu excepția zonelor de san Marino, Vatican, Livigno, Trepalle, Campione d ' italia) și în toate celelalte țări ale UE.

Toate produsele sunt livrate din Italia și sunt impozitate, stabilite de legislația italiană.

 

Dreptul de rambursare

Acest drept este acordat exclusiv în favoarea persoanelor fizice (nu companii sau persoane juridice, cu un număr de TVA).

Clientul are 14 zile să-și exercite acest drept, iar costurile de livrare sunt suportate de Client. Retragerea trebuie să fie notificată de către Client în scris, prin e-mail sau PEC (certificat de poștă electronică). Vânzătorul va returna suma achitata pentru produsul returnat (excluzând costurile de transport suportate de Client numai dacă inițial au fost plătite de către Vânzător. Dacă produsul returnat nu este intact, sau, utilizat, sau în caz de manipulare, care este atipic al produsului, suma care urmează să fie returnată va fi redusă în funcție de scădere în valoarea activului.

Rambursarea este exclusă în cazul achiziționării de:

1. produsele care sunt perisabile sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid

2. servicii deja efectuate în favoarea Clientului

3. furnizarea de bunuri sau de bunurile fabricate pe măsură sau personalizate în mod clar (de exemplu inscripția de pe inele)

4. furnizarea de produse care sunt vândute sigilat și care și-au pierdut sigiliile lor, ca fiind deschis de Client

5. aprovizionarea cu elemente de designer (sau pe etichetă /marcaj/insigna de o companie bine-cunoscut sau un designer) care și-au pierdut eticheta

5. în caz de retragere a produsului de la un punct de vânzare a Vânzătorului

6. în caz de detectat abuzuri

Clientul, comunică decizia de rambursare și trebuie să returneze bunurile "fără întârzieri nejustificate" și, în orice caz, în termen de 14 de zile de la comunicare, prin transmiterea mărfurilor la Vânzător sau altă persoană autorizată de Vânzător.

 

Garanție

Garanția legală este rezervat pentru Consumatori, care este, spre Clienții care acționează ca persoane fizice, nu și pentru Clienții care sunt Profesionisti sau Companii (de exemplu, în posesia unui tva).

Prin urmare, vânzările către Consumatorul final sunt protejate de "Codul de Consum") emis de către Ministerul Economiei (pe care o puteți vedea pe site-ul de același Minister).

Bunurile oferite Consumatorului Final sunt acoperite de o garanție de doi ani, în caz de notificare a defectelor; dacă Clientul detecteză defecte este necesar să le raporteze în termen de două luni din momentul în care aceasta a constatat, Clientul are dreptul la repararea sau înlocuirea bunurilor cu costurile suportate de către Vânzător, cu excepția cazului în care sa convenit altfel între părți. Orice restituiri de bunuri în garanție trebuie să acopere, în plus față de primirea de bunuri, etichete, semne, postere, broșuri și materiale de ambalare care au fost folosite la trimiterea în original (cu excluderea simplului material pentru ambalaj, celofan, pachet).

Nu aveți dreptul la condiții generale de garanție în cazurile de returnare a bunurilor care ar fi putut fi în orice mod de folosit.

 

Returnări

Orice returnare va fi supuse verificării de către Vânzător în scopul de a evita situații ilicite.

Clientul este obligat să folosească formularul de returnare a bunurilor situat in partea de jos a site-ului sau sa completeze un modul care conține aceleași date, în special: date de client, comanda sau cod articol cod articol descriere, de referință original, factura emisă de către Vânzător (numărul și data), cantitatea de bunuri și motivul specific pentru a returnare (de exemplu, produsul a ajuns deteriorat, produsul patat, etc.....).

Reclamații

Ea reiterează, după cum sa menționat deja, în unele puncte anterioare, că reclamațiile trebuie să fie trimise prin e-mail, astfel oferind o modalitate Vânzătorului de a acționa prompt și cu certitudine în legătură cu diversele defecțiune și, de asemenea, pentru a încerca să rezolve, dacă este posibil, problema.

 

Politica de confidențialitate și prelucrarea datelor

Clientul care plaseaza o comanda prin intermediul acestui site web ia in considerare și acceptă următoarele informații și regulile de drept în vigoare, în special cu privire la actualizarea, rectificarea și anularea datelor cu caracter personal. În orice moment, Clientul, chiar și cu o simplă cerere prin e-mail, poate cere să-și exercite drepturile.

 

Vânzătorul colectează informații referitoare la comenzile Clienților și, de asemenea, pentru a se conforma obligațiilor prevăzute de lege în materie de gestiune și facturare; prin urmare, furnizarea datelor este obligatorie, în scopul de a îndeplini executarea comenzii/contractului.

 

Acest Site, precum și motoarele de căutare (Google și altele) care sunt utilizate de către Client, adună, în mod automat, informații despre hardware-ul și software-ul folosit pentru a vizualiza site-ul. Aceste informații pot include: adresa IP, tipul de browser, nume de domenii, timpii de acces, etc..... Aceste informații sunt utilizate exclusiv pentru exercitarea serviciului, pentru a monitoriza funcționarea, menținerea calității și a obține o statistică generală – anonimă - cu privire la utilizarea website-ul.

Toate datele cu caracter personal prelucrate nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția celor strict legate de furnizarea de servicii efectuate cu precizie de către o terță parte.

Cookie-uri: site-ul nostru foloseste cookie-uri (mici siruri de caractere de text pentru a fi capabil de a accesa conținutul de "coș" de cheltuieli din partea Utilizatorului, precum și la anumite etape de autentificare automată. Cookie-urile folosite nu sunt "persistente", nu sunt concepute pentru a transmite informații cu caracter personal și nu permite a identifica Utilizatorul.

 

Transfer bancar

Plata se face în avans prin Transfer Bancar.

Dupa ce tocmai s-a primit confirmarea de transfer va incepe procedura de trimitere; ordinul rămâne suspendat până la primirea confirmării și, în orice caz, pentru o perioadă maximă de 10 zile, dupa care acesta va fi anulat.

Imediat ce achiziția este finalizată, veți primi în câteva minute un e-mail automat cu rezumatul comenzii și datele pentru a face Transferul.

 

Produse din piele - Vera pelle

Produse din piele de pe acest site sunt realizate din cea mai fina piele și ambalate manual în Italia.

 

Produse din metale prețioase (argint, aur, platină, paladiu și pietre prețioase)

Acest site va ofera spre vanzare numai produse care sunt din:

- De argint – argint sterling 925

- Aur 750% - 18 ct

- Platină 950%

- Paladiu 950%

-  Diamant de culoare G. H. (alb) puritate VS ai

Alte tipuri de aliaje care sunt mai puțin pure, ele nu sunt tratate.

Toate metalele prețioase produse (cu excepția pietrelor) sunt fabricate în Italia și marcate în conformitate cu legislația italiană.

Vă rugăm să fiți foarte atenți în a comunica măsurile de inele (dacă nu sunteți siguri, vă rugăm să măsurați diametrul unui inel pe care îl dețineți și verificați tabelele corespunzătoare furnizate în site în scopul verificării, în cele din urmă comandați un inel puțin mai mare. Amintiți-vă că seara, mâinile sunt în general mai "umflate" decat dimineata).

Vă rugăm să rețineți că sunt disponibile două măsuri pentru a mări și/sau a reduce inele (cu excepția celor acoperite complet în pietre, în acest caz, vă rugăm să ne contactați); inelul trebuie să fie returnat pe cheltuiala Clientului, cu excepția cazului în care Clientul decide să contactați un bijuterii de aproape de propriul domiciliu (în general, mai rapid și mai economic).

Pentru cei care doresc este disponibil (cu un mic adaos sau chiar gratuit) gravare un nume sau o expresie scurtă în interiorul inelului, până la 25 de caractere, inclusiv unele dintre simboluri (inima, infinity, etc..). Pentru gravura se va respect cu fidelitate ce a scris clientul in ordinul de comandă; amintiți-vă că, în general, inscripția în inelele partenerilor ar trebui să fie scrisă, inversat.

Amintiți-vă că pentru orice personalizare se pierde dreptul de a returna acel inel, cu excepția defectelor de fabricație.

 

Diamante

Puritatea diamante folosit este VS.

Din păcate 1/2 diamante dintr-o sută poate avea o puritate puțin mai slabă (SI), care sunt foarte dificil de valutat.

Calibrul este precizat pe fiecare pagina de produs.

 

Perle / Pietre prețioase

Perle și pietre prețioase (diamante, rubine, safire, onix, etc..) poate avea o culoare ușor diferită decât imaginile de pe site, acest lucru se datorează diferitelor nuante din aceste materiale naturale.

 

Moneda

Moneda acceptată: EURO

Clienții care utilizează alte valute sunt rugați să verifice comisioanele de schimb aplicate de banca lor.

 

Îmbunătățiri / implementari de produse

Broșele cu pietre prețioase, cleme, brățări/coliere/cercei, acestea se pot îmbunatați în timp (fără notificare prealabilă) in raport cu imaginile prezentate pe site.

 

Toleranta dimensiuni / greutăți

Vă rugăm să rețineți că este prevazută, potrivit actualei legi italiene, o ușoară toleranță ( o diferența mai mult sau mai puțin) de 5% din greutatea/dimensiunea produselor.

 

Avertisment: Toate inelele din acest site sunt realizate în mod personalizat, care este, în funcție de dimensiunile solicitate de client. Magazinul nu are produse standard în stoc.

Compania Data

A S srl

Cu sediul social în Via Tebaldi, 20 37136 Verona (VR)

Capital social 15.000 euro plătit integral

R. E. A. nr. 236808 Verona

Registrul de Companii Verona, C. F. / P. I. 02404700235

Tva IT02404700235

 Ringsinfinity este o marcă înregistrată și este proprietate A S srl.

 Data de începere a activităților: an 1992

Autorizație comerț cu metale prețioase elibirată de sediul Poliției din Verona (Italia) Cat. 14 n. 3760

 

Competența

Italia - Italy - Verona